Aicinām pieteikties Pašvaldības iestādes “Jūrmalas ostas pārvalde” Lietveža amatam

JŪRMALAS PILSĒTAS DOME AICINA DARBĀ LABĀKOS PROFESIONĀĻUS!

PRASĪBAS:

  • augstākā izglītība, vēlams akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;
  • profesionālā darba pieredze dokumentu pārvaldībā ilgāk par diviem gadiem;
  • labas zināšanas dokumentu un arhīva pārvaldībā;
  • spēja izstrādāt iestādes lietvedību reglamentējošos normatīvos aktus un dokumentus;
  • prasmes sagatavot dokumentus ar iestādes darbību kompetences ietvaros
  • labas datorprogrammu un elektronisko dokumentu pārvaldības sistēmu lietošanas prasmes;
  • vēlama pieredze darbā valsts pārvaldes iestādē;
  • prasme strādāt komandā, organizatora spējas, disciplinētība, komunikabilitāte, precizitāte un atbildības sajūta;
  • spēja patstāvīgi plānot savu laiku un kontrolēt darba procesus;
  • valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī, vēlamas angļu valodas zināšanas

GALVENIE AMATA PIENĀKUMI:

  • nodrošināt un organizēt dokumentu apriti atbilstoši iestādes noteiktajai kārtībai;
  • piedalīties iestādes dokumentu pārvaldības reglamentējošo normatīvo aktu projektu izstrādē;
  • reģistrēt saņemtos/nosūtītos dokumentus dokumentu pārvaldības programmā un veikt nepieciešamās saskaņošanas procedūras;
  • sekot līdzi sagatavoto un iesniegto dokumentu projektu atbilstību dokumentu pārvaldības prasībām;
  • kontrolēt juridisko un fizisko personu iesniegumu, sūdzību un priekšlikumu izskatīšanu un atbilžu sniegšanu normatīvajos aktos noteiktajos termiņos;
  • nosūtīt iestādes dokumentus adresātiem;
  • izstrādāt iestādes lietu nomenklatūru;
  • kontrolēt dokumentu izpildes terminus;
  • nodrošināt dokumentu uzglabāšanu iestādes arhīvā un organizēt dokumentu nodošanu Latvijas nacionālajā arhīvā;
  • sagatavot iestādes dokumentu projektus (sarakste, izziņas, pilnvaras, sēžu protokolus, rīkojumus, pavēles u.c.)

PIEDĀVĀJAM:

  • darbu uz nenoteiktu laiku;
  • interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu;
  • atsaucīgus un profesionālus kolēģus;
  • stabilu atalgojumu 900 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas atbilstoši valsts un pašvaldību iestādēs strādājošajiem;
  • sociālās garantijas.

 

Pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās profesionālās pieredzes aprakstu (CV) līdz 2021.gada 30.novembrim (ieskaitot) nosūtīt uz e-pastu: osta@jurmala.lv ar norādi AMATA VAKANCEI “JŪRMALAS OSTAS PĀRVALDES LIETVEDIS ”

Sazināsimies ar kandidātiem, kurus uzaicināsim uz konkursa nākamo kārtu.

Tālrunis uzziņām: 29128272, e-pasts: osta@jurmala.lv

 

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam, ka:

1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) personas datu apstrādes pārzinis ir PI “Jūrmalas ostas pārvalde, kontaktinformācija: Jomas iela 1/5, Jūrmala, LV-2015, elektroniskā pasta adrese: osta@jurmala.lv. 3) nepieciešama atbilstība Ministru kabineta 2021.gada 9.oktobra rīkojuma Nr.720 “Par ārkārtējās situācijas izsludināšanu valstī” 5.3 punktam.