Aicinām pieteikties Pašvaldības iestādes “Jūrmalas ostas pārvalde” Lietveža amatam
JŪRMALAS PILSĒTAS DOME AICINA DARBĀ LABĀKOS PROFESIONĀĻUS!
PRASĪBAS:
- augstākā izglītība, vēlams akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;
- profesionālā darba pieredze dokumentu pārvaldībā ilgāk par diviem gadiem;
- labas zināšanas dokumentu un arhīva pārvaldībā;
- spēja izstrādāt iestādes lietvedību reglamentējošos normatīvos aktus un dokumentus;
- prasmes sagatavot dokumentus ar iestādes darbību kompetences ietvaros
- labas datorprogrammu un elektronisko dokumentu pārvaldības sistēmu lietošanas prasmes;
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldes iestādē;
- prasme strādāt komandā, organizatora spējas, disciplinētība, komunikabilitāte, precizitāte un atbildības sajūta;
- spēja patstāvīgi plānot savu laiku un kontrolēt darba procesus;
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī, vēlamas angļu valodas zināšanas
GALVENIE AMATA PIENĀKUMI:
- nodrošināt un organizēt dokumentu apriti atbilstoši iestādes noteiktajai kārtībai;
- piedalīties iestādes dokumentu pārvaldības reglamentējošo normatīvo aktu projektu izstrādē;
- reģistrēt saņemtos/nosūtītos dokumentus dokumentu pārvaldības programmā un veikt nepieciešamās saskaņošanas procedūras;
- sekot līdzi sagatavoto un iesniegto dokumentu projektu atbilstību dokumentu pārvaldības prasībām;
- kontrolēt juridisko un fizisko personu iesniegumu, sūdzību un priekšlikumu izskatīšanu un atbilžu sniegšanu normatīvajos aktos noteiktajos termiņos;
- nosūtīt iestādes dokumentus adresātiem;
- izstrādāt iestādes lietu nomenklatūru;
- kontrolēt dokumentu izpildes terminus;
- nodrošināt dokumentu uzglabāšanu iestādes arhīvā un organizēt dokumentu nodošanu Latvijas nacionālajā arhīvā;
- sagatavot iestādes dokumentu projektus (sarakste, izziņas, pilnvaras, sēžu protokolus, rīkojumus, pavēles u.c.)
PIEDĀVĀJAM:
- darbu uz nenoteiktu laiku;
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu;
- atsaucīgus un profesionālus kolēģus;
- stabilu atalgojumu 900 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas atbilstoši valsts un pašvaldību iestādēs strādājošajiem;
- sociālās garantijas.
Pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās profesionālās pieredzes aprakstu (CV) līdz 2021.gada 30.novembrim (ieskaitot) nosūtīt uz e-pastu: osta@jurmala.lv ar norādi AMATA VAKANCEI “JŪRMALAS OSTAS PĀRVALDES LIETVEDIS ”
Sazināsimies ar kandidātiem, kurus uzaicināsim uz konkursa nākamo kārtu.
Tālrunis uzziņām: 29128272, e-pasts: osta@jurmala.lv
Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, informējam, ka:
1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) personas datu apstrādes pārzinis ir PI “Jūrmalas ostas pārvalde, kontaktinformācija: Jomas iela 1/5, Jūrmala, LV-2015, elektroniskā pasta adrese: osta@jurmala.lv. 3) nepieciešama atbilstība Ministru kabineta 2021.gada 9.oktobra rīkojuma Nr.720 “Par ārkārtējās situācijas izsludināšanu valstī” 5.3 punktam.